Przepis na niezapomniane Święta w kampanii marki Delecta

Ruszyła kampania promująca Pierniczki korzenny smak oraz posypki do dekoracji wypieków z linii Decorada marki Delecta.  Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 25 grudnia br.

 

Pierniczki Delecta swój niepowtarzalny smak zawdzięczają aromatycznej mieszance przypraw: cynamonu, goździków i kolendry. Bajeczne kształty ok. 70 korzennych ciasteczek zapewnia nowa kolekcja 4 wyjątkowych stempelków w kształcie konika, bombki, ludzika i bałwanka (w każdym opakowaniu znajduje się jedna sztuka). Do dekoracji świątecznych wypieków doskonale sprawdzą się pozbawione konserwantów i sztucznych barwników, posypki z linii Decorada.

 

Kampania promująca Pierniczki korzenny smak i posypki Decorada ma charakter wizerunkowy i produktowy. Spot w ciepły i autentyczny sposób podkreśla moc rodzinnego przygotowywania niezapominanych Świąt. Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Ponadto, w punktach handlowych będą prowadzone aktywności promocyjne i dodatkowe ekspozycje produktów, które mają na celu wzmocnienie zasięgu kampanii.

 

Kreację spotu przygotowała agencja Mullenlowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom. 

 

 

Metryczka kampanii:

Termin: 01.12.2016 – 25.12.2016

Klient: Bakalland S.A. (www.delecta.pl)

Produkt: Pierniczki korzenny smak Delecta, Decorada Delecta

Media: telewizja, punkty sprzedaży

Kreacja: Mullenlowe Warsaw

 

Dom mediowy: Starcom